متفرقه

حقایق جالب ورزشی

فیس آف در هاکی اصطلاح اصلی آن نبود.

در ابتدا به آن پوک آف می گفتند. از آن به عنوان چهره جن نیز یاد می شود.

توپ های بسکتبال و راگبی از یک ماده ساخته می شوند.

هر دو از مواد مصنوعی ساخته شده اند. با این حال، در مدل های قبلی از مثانه خوک نیز استفاده می کردند. همچنین به همین دلیل است که به توپ های راگبی به عنوان پوست خوک نیز گفته می شود.

سکته سینه اولین سکته در شنا است.

سکته سینه یکی از سکته های پرطرفدار در شنا است، زیرا شناگران می توانند با استفاده از این سکته به راحتی شنا کنند. معمولاً به عنوان سکته مغزی «قورباغه» نیز شناخته می‌شود، زیرا شناگر دست‌ها و پاهای خود را به صورت «قورباغه‌مانند» حرکت می‌دهد.

احتمال شکستن رکوردهای دیرتر نسبت به اوایل مسابقه، ورزشکاران دوومیدانی بیشتر است.

با افزایش دمای بدن، سرعت افزایش می یابد در حالی که بدن گرما را از دست می دهد. همچنین انعطاف پذیری بافت و عضلات را افزایش می دهد.

جام استنلی اصلی کوچکتر بود.

فنجان اصلی فقط 7 و نیم اینچ ارتفاع داشت. مدل فعلی اکنون یک فنجان 35 اینچی است.

تبلیغات Super Bowl به اندازه یک فیلم تمام‌قد اجرا می‌شود.

اگر همه آگهی‌های تبلیغاتی آن در کنار هم باشد، تقریباً 4 ساعت طول می‌کشد تا تکمیل شود. همه تبلیغات با هم حدود 238 دقیقه طول می کشد.

کوین نش دومین بازیکن پر جذب در میشیگان است.

اولی مجیک جانسون است. کوین نش اکنون یک کشتی گیر نیمه بازنشسته است که بیشتر به خاطر کمک هایش به جامعه کشتی شناخته می شود.

یک توپ گلف بیش از 300 فرورفتگی دارد.

بادبادک زدن یک ورزش حرفه ای است.

این ورزش در تایلند شناخته شده است. مسابقات بادبادک مانند اسکیت روی یخ است که در آن رقبا بر اساس عملکرد داوری می شوند. مانند باله، این شامل توانایی تفسیر هنرمندانه چهره های اجباری است.

صدها و هزاران توپ در یک فصل MLB استفاده می شود.

حدود 850000 توپ به طور متوسط ​​در هر فصل استفاده می شود. MLB در هر فصل حدود 5.5 میلیون دلار صرف بیسبال می کند.

ماشین های فرمول یک نیروی رو به پایین زیادی تولید می کنند.

آنقدر تولید می کند که می تواند بر روی سقف یک تونل با سرعت 120 مایل در ساعت وارونه حرکت کند. نیروی رو به پایینی که تولید می کند حدود 3 برابر وزن خودرو است. در سرعت های پایین، این خودروها می توانند با سرعت 2.0 G بچرخند.

افراد چپ دست در ورزش های خاص بهتر عمل می کنند.

عمدتاً آنهایی که شامل قضاوت فضایی و واکنش های سریع هستند. این را یک مطالعه تحقیقاتی در مقایسه عملکرد ورزشکاران چپ دست و راست دست بیان کرد.

ترک وندل هر بار مسواک می زد.

او همچنین پس از هر بار خوردن شیرین بیان را می جوید. وندل یکی از عجیب ترین پرتاب کننده هایی است که در MLB بازی می کند.

60 درصد از دوندگان هنگام دویدن به موسیقی گوش می دهند.

دویدن با موسیقی مورد علاقه‌تان قطعاً به شما کمک می‌کند تا برای دویدن‌هایتان آماده شوید. علاوه بر این، به شما کمک می‌کند تا زمانی که با ضربات موسیقی همگام می‌شوید، یک سرعت ثابت داشته باشید. با این حال، همیشه مطمئن شوید که با هدفون های خود از محیط اطراف خود آگاه هستید. ایمن بمانید و خوب بدوید!

مسابقات قهرمانی ویمبلدون به طور متوسط ​​از بیش از 42000 توپ تنیس استفاده می کند.

این توپ ها همگی در مسابقات مثبت و منفی 650 که در طول رویداد رخ می دهد استفاده می شوند. بیش از 3.8 میلیون دلار فقط برای تهیه توپ های مسابقه هزینه شد.

المپیک پس از سال 1912 استفاده از مدال های طلای واقعی را متوقف کرد.

از آن زمان تمام مدال‌های طلایی که اهدا شد از نقره ساخته شده و روکش طلا به آنها داده شده است. در آن زمان، یک اونس طلا تقریباً حدود 20 دلار بود. امروزه مدال‌های طلای المپیک باید از 92.5 درصد نقره ساخته شده و تنها حاوی حداقل 6 گرم طلا باشد.

عرضه یک سال فوتبال به 35000 گاو نیاز دارد.

NFL سالانه حدود 700000 توپ فوتبال تولید می کند. برای ساختن آنها به حدود 35000 گاو نیاز است. بیش از 3000 گاو به صورت دسته ای برای ساختن توپ های معمولی ذبح می شوند.

بیب روث عادت داشت که کلم را در کلاه خود بگذارد.

در حین بازی یک برگ کلم زیر کلاهش می گذاشت تا زیر نور آفتاب خنک بماند. او این برگ را با یک برگ تازه در هر دو نوبت تغییر می داد. بسیاری از مردم بر این باورند که این می تواند راز تجاری او برای تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بیسبال باشد.

بیل کلم رکورد بیشترین تعداد بازی های ارائه شده را دارد.

رکورد او در مجموع 5368 بازی داوری است. این شامل 103 بازی پس از فصل و 2 بازی ستاره MLB است که او در آنها خدمت کرده است.

یک بازی بیسبال شکست خورده به طور خودکار 9-0 گل می شود.

امتیاز 9-0 برابر با تعداد اینینگ های یک بازی است. همچنین در صورتی که هر یک از تیم ها قادر به بازی نباشند، توقیف نیز ثبت می شود.

دالاس کابوی ها اولین تیم تشویق کننده NFL را استخدام کردند.

این تیم اولین تیم تشویق کننده NFL شد. در سال 1972 تاسیس شد. این تشویق کننده ها اجازه ندارند با هیچ یک از بازیکنان رابطه داشته باشند.

متوسط ​​توپ بیسبال MLB هنگام پرتاب 15 می چرخد.

به طور متوسط ​​15 بار می چرخد ​​قبل از اینکه توسط خمیر ضربه بخورد. همچنین یک دستورالعمل تقریبی برای پرتاب کننده متوسط ​​در لیگ وجود دارد.

اولین استفاده از کلمه Superbowl به قرن سوم برمی گردد.

این از یک نویسنده چینی به نام لوم با دی است. Superbowl اصطلاحی است که برای اشاره به بازی قهرمانی سالانه NFL استفاده می شود.

ورزش ایالتی مریلند جوست است.

این ورزش در سال 1962 به عنوان ورزش رسمی تبدیل شد. از آن زمان مسابقات jousting برگزار شد و به تدریج بر محبوبیت آن افزوده شد.

آری پتروف قهرمان ملی سونا است.

این ورزشکار سوئدی در سونای 212 درجه فارنهایت اقامت کرد. او توانست 5 ساعت و 10 دقیقه در داخل خانه بماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا