متفرقه

5 خاطره بزرگ از افراد مشهور

یک نام معروف می تواند خواننده را وادار کند که کتاب را بردارد، اما یک نویسنده خوب می تواند خواننده را از زمین گذاشتن آن باز دارد. کمدین ها داستان سرایان طبیعی هستند، اما حتی بازیگران جدی هم شناخته شده اند که یک یا دو خاطرات عالی تولید می کنند. در زیر لیستی از 10 کتاب از افراد مشهور وجود دارد که اگر از طرفداران خاطرات افراد مشهور هستید یا به دنبال چیزی جالب و الهام بخش برای خواندن هستید، توصیه می کنم.

1. همه چیز در جای خود اثر مارک سامرز (1999)

این کتاب یکی ار معدود ترین کتاب های موجود در این لیست است که خنده دار نیست. این کتاب ، کتاب در خصوص خودیاری برای افرادی است که درگیر اختلالات وسواس فکری هستند یا فکر میکنند ممکن است به این وسواس دچار شوند، این کتاب نوشته ی فردیست که سال ها بیماری خود را از جهان و همچنین خودش مخفی نکه داشته است.مجری برنامه بازیNickelodeon  بنام یامرز در دهه 80 و90 بود که  از زندگی خود عنوان یک پس زمینه استفاده کرده تا نشان دهد چگونه توانسته اجبارها و تشخیص هایش را مدیریت کند و در آخر بر شرایط خود غلبه کند. حتیی قسمتی از کتاب توسط دکترش اریک هلندر نوشته شده است که دیدگاه های حرفه ای نسبت به تجربیات نویسنده را اضافه میکند.

نوشته سامرز سرراست، ساده، و خوش‌بینانه است و هرگز برای مدت طولانی درمورد بدی‌ها باقی نمی‌ماند. OCD سال ها زندگی او را تحت تأثیر قرار داد، بنابراین مناسب است که OCD تمرکز کتاب او باشد. این موعظه یا مملو از اصطلاحات پزشکی نیست. این فقط مردی است که توصیف می کند که بودن او چگونه است، چه خوب و چه بد، و آرامش را برای کسانی که همین احساس را دارند.

2. زندگی من خسته کننده: خاطرات ناخوشایند صادقانه کوین اسمیت نوشته کوین اسمیت (2007)

فیلمساز کوین اسمیت جزئیات روزمره زندگی خود را از مارس 2005 تا نوامبر 2006 ثبت می کند.

My Boring-Ass Life با نوشته‌هایی شروع می‌شود که همه چیز را شرح می‌دهد، از رستوران فست‌فودی که او در هر شب می‌خورد تا اینکه چقدر در بازی‌های قمار آنلاین جاری‌اش خوب عمل کرده است. در نیمه راه، زمانی که اسمیت وقایع فیلمبرداری آخرین فیلمش، کارمندان 2 را می نویسد، قبل از رفتن به کانادا برای بازی در فیلم Catch and Release، تمرکز تغییر می کند.

اسمیت سپس بخش بزرگی از کتاب را به تاریخچه بهترین دوستش، اعتیاد به مواد مخدر جیسون میوز و اینکه چگونه او خود را از آستانه مرگ بیرون کشید تا خود را تمیز کند و تازه شروع کند، تقدیم می کند. این کتاب با ملاقات اسمیت با یکی از قهرمانان، بازیگر بروس ویلیس، در مجموعه Live Free or Die Hard و تمایل او به همکاری با او در پروژه آینده به پایان می رسد. هر طرفدار اسمیت می‌داند که این تعامل پس از وقایع کتاب چگونه انجام می‌شود، و خنده‌دار است که دفترچه خاطرات را با چنین یادداشت شادی‌آوری به پایان برسانیم، و بدبختی حرفه‌ای را بدانیم.

3. من در مورد گردنم احساس بدی دارم: و افکار دیگر درباره زن بودن اثر نورا افرون (2008)

این کتاب از مقالات نوشته شده توسط نویسنده/کارگردان معروف، نگاهی اجمالی به نگرانی های او در مورد پیری و تأملات در مورد زندگی اش دارد. افرون از موضوعی به موضوع دیگر می پرد و اجمالی از زندگی خود و مشکلات جذاب دنیای اول را که او را عصبانی می کند و ما را سرگرم می کند به اشتراک می گذارد.

او باهوش بود و می‌دانست چگونه مشکلات افراد ثروتمند را برای همه درمیان بگذارد. همچنین شنیدن این موضوع که چگونه زندگی خانوادگی نزدیک، اما گاه مشکل‌دار او، او را به فردی که تبدیل کرده است، جالب است.

4. مرا مثل یک غریبه ببوس: جستجوی من برای عشق و هنر نوشته جین وایلدر (2010)

جین وایلدر، بازیگر، داستان زندگی خود را روایت می کند و دوران کودکی، حرفه و ازدواج خود را شرح می دهد. وایلدر با شخصیت‌های بزرگ‌تری که بازی می‌کرد، بسیار متفاوت بود، و شخص ساکت و حساسی که در واقع او بود، در نوشته‌هایش منعکس شده است.

او افراد دیگر را ستاره داستان‌هایش می‌کند، با این حال روی افکار و احساساتی که در طول هر تجربه داشت، از کامل کردن هنرش روی صحنه و روی پرده گرفته تا مواجهه با سرطان که هم در عزیزان و هم در خودش تشخیص داده می‌شود، درنگ می‌کند. این کتاب ممکن است شامل آخرین افکار شفاف وایلدر قبل از تسلیم شدن به آلزایمر باشد.

بیماری که در نهایت در سال 2016 جان او را گرفت.

5. Bossypants اثر تینا فی (2011)

بازیگر و کمدینی به نام تینا، فی زندگی خود را در قالب مقاله هایی در مورد موضوعاتی از توصیف پدر سخت گیرش تا شروع کار در نمایشش را تعریف کرده است.تینا فی نیز مطالبی در مورد ژست گرفتن هنگام عکاسی ، چگونگی پاسخ به نامه های نفرت انگیز و طریقه تبدیل شدن به یک رئیس زن در محل کاری که تحت سلطه مردها است را ارائه داده است. تجربه هایی که ما هیچ گاه با آنها روبرو نمیشویم ولی دوست داریم در مورد آنها بیشتر بدانیم.

سرعت هر داستان به طرز شگفت انگیزی به موقع است. افکار جانبی هیستریک از هیچ سرچشمه می گیرند و تقریباً شما را درگیر هیستریک می کنند. من این کتاب را هم به‌عنوان کتاب صوتی و هم به‌عنوان نسخه چاپی خوانده‌ام، و هر دو بار، صدای قوی او از راه رسید و به صدایی در ذهن شما تبدیل شد که این حکایات خنده‌دار را به تصویر می‌کشد.

آشنایی با چند فرد مشهور دیگر در جهان

1-جف بزوس

2-وارن بافت

3-اپرا وینفری

4-آریانا هافینگتون

5-مورگان فریمن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا