سبک زندگی

4نکته غیرقابل چشم پوشی در طراحی داخلی برای اینکه خانه خود را به یک خانه رویایی تبدیل کنید

وقتی صحبت از ایجاد احساس خوب در خانه به میان می‌آید، چیزی بیش از آنچه که به نظر می‌رسد وجود دارد. جمع کردن یک اتاق و تغییر دادن ویژگی‌ها برای اینکه آن را کاربردی و شیک و در عین حال خانگی کند، اغلب کار آسانی نیست.

از تشخیص اینکه چه رنگی در اتاق‌های مختلف بهتر عمل می‌کند و گزینه‌های نورپردازی گرفته تا مکان قرار دادن مبلمان عناصر زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. اینجاست که کمک و تخصص یک طراح داخلی بسیار ارزشمند می شود.

فرقی نمی‌کند کل خانه را بازسازی کنید، آشپزخانه را زیباتر کنید یا برای شاداب کردن اتاق نشیمن رنگی به آن اضافه کنید این نکات مفید برای انجام کارهای DIY و دکوراسیون را نباید از دست داد. طراح داخلی برجسته ونسا آربوتنات نکات و اسرار طراح خود را برای به دست آوردن دانش داخلی برای تغییر خانه ها مانند یک حرفه ای به اشتراک می گذارد.

12 مورد از بهترین نکات طراحی داخلی

1. آن را از آن خود کنید

به یاد داشته باشید اینجا خانه شماست Vanessa Arbuthnott می گوید: “در طراحی داخلی هیچ حق و اشتباهی وجود ندارد، هر کسی این پتانسیل را دارد که خانه خود را طراحی کند.” این فقط یک موضوع است که باید به آن توجه کنید. به یاد داشته باشید که شما کنترل را در دست دارید، در نظر گرفتن آخرین روندها ارزشمند است، اما همیشه به چیزی اختصاص دهید تا آن را خاص کنید. خانه شما جایی است که بیشتر وقت خود را در آن می گذرانید، بنابراین فضا باید شما را منعکس کند.

2. به دنبال الهام از طراحی برای تابلوی خلق و خو باشید

ونسا توصیه می کند: «با جمع آوری تصاویر الهام بخش از مجلات، اینستاگرام، پینترست و غیره، فضای داخلی خود را از خسته به احیا تبدیل کنید.» هنگامی که یک مجموعه قوی داشته باشید، ظاهری را که دوست دارید به دست آورید، خواهید دید. ایجاد یک تابلوی خلق و خوی راهی عالی برای استفاده از خلاقیت شما برای آزادسازی هر گونه الهام طراحی پنهانی است که ممکن است ناخودآگاه دیده باشید.

ونسا در ادامه توضیح می دهد که چگونه این کار را انجام می دهد، “یک تخته فوم و سنجاق بزرگ از هنر محلی یا فروشگاه ثابت خود بخرید و نمونه ها، تصاویر، نمونه هایی از پارچه ها، کاغذ دیواری ها، مبلمان و کفپوش هایی را که ممکن است بخواهید استفاده کنید، جمع آوری کنید.” به این ترتیب می‌توانید ببینید که چگونه همه آنها در اتاق کنار هم می‌نشینند.» با تأکید، «اضافه کردن بافت از طریق کف‌پوش، فرش پارچه‌هایی مانند مخمل، پشم، و توید بسیار مهم است. تابلوی خلق و خو را در اتاق قرار دهید و مدتی با آن زندگی کنید.

3. رنگ ها و پارچه ها را در نظر بگیرید

شروع کنید به رنگ هایی که می خواهید استفاده کنید برای دیوارها یا کاغذ دیواری های رنگ شده، مبلمان، پرده ها . رنگ سوم می‌تواند برای کوسن‌ها، آباژورها، لحاف‌های تخت و لوازم جانبی مانند رومیزی یا حتی یک نقاشی برجسته باشد.

ونسا این نکته فوق العاده را ارائه می دهد: سه رنگ همیشه بهتر از دو رنگ هستند از این رنگ ها در تمام اتاق استفاده کنید.

4. قبل از خرید رنگ و کاغذ امتحان کنید

ونسا هشدار می دهد: “به یاد داشته باشید که رنگ ها بسته به نور می توانند تغییر کنند، بنابراین گلدان های نمونه بخرید و رنگ کنید.” «لکه‌های رنگی در اندازه A2 را روی روشن‌ترین و تاریک‌ترین دیوارهای یک اتاق بکشید تا ببینید نور طبیعی چگونه بر سایه تأثیر می‌گذارد.» این به‌ویژه برای یافتن بهترین رنگ سفید مؤثر است، زیرا در رنگ سفید بسیار تغییر می‌کند. سبک.

همین امر در مورد کاغذ دیواری نیز صدق می کند، «نمونه های کاغذ دیواری را به دیوارها بچسبانید و نمونه های بزرگ قابل برگشت را روی مبلمان موجود بپوشانید یا آنها را به پرده های موجود سنجاق کنید. بایستید و ببینید چه فکر می کنید!» او مشتاقانه می گوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا