سبک زندگی

7نکته مهم برای دکوراسیون خانه شما

1. واقعاً فضای خود را درک کنید

ساده ترین راه برای درک اندازه یک فضا، شبیه سازی آن در یک اتاق بزرگ (یا حتی یک سوله!) است. اقلام کلیدی مبلمان را با استفاده از قطعات واقعی یا پشته‌ای از جعبه‌های مقوایی برای شبیه‌سازی حجم، درج کنید. نوار چسب و گچ نیز می تواند به این روند کمک کند. ایده این است که بفهمید به چه چیزی نیاز دارید و کجا می توانید تقلب کنید.

2. مبلمان و جریان را در نظر بگیرید

یک راهرو سخاوتمندانه در یک اتاق در نظر بگیرید که حرکت در اطراف و عبور از کسی را آسان می کند. این سخاوت را در مسیر باغ نیز اعمال کنید. الگوهای حرکتی ممکن را در پلان های طبقه خود مطالعه کنید از رنگ های مختلف برای ردیابی مسیرهای احتمالی استفاده کنید. چرخاندن جهت و پیکربندی مبلمان در یک اتاق می تواند تجربه نحوه زندگی شما در آن اتاق را به طرز چشمگیری بهبود بخشد.

3. برای انتخاب کوسن زمان (و پول) صرف کنید

برای درست کردن این موارد به زمان بیشتر و بودجه بیشتری نیاز دارید. بدانید که قرارگیری متقارن کوسن ها باعث می شود که همه چیز رسمی تر و ساختارمندتر شود. تقارن در اتاق خواب ها و اتاق های استراحت به خوبی کار می کند، اما من ترجیح می دهم این ظاهر را در اتاق خواب حفظ کنم. تقارن اغلب به معنای بالشتک های کمتر است، بنابراین می توان از آن به عنوان یک استراتژی برای مدیریت محدودیت های بودجه استفاده کرد. بالشتک های تصادفی بیش از هر مورد دیگری به آزمایش «سبک و خطا» نیاز دارند .

رنگ‌های کوسن باید با چیز دیگری در اتاق مرتبط باشند، اما مراقب “تطابق کامل” باشید این ممکن است به راحتی اشتباه شود.

با الگو بازی کنید، اما سعی کنید فقط در یک یا دو پالت رنگ مشابه کار کنید. الگوها می‌توانند مقیاسی مشابه یا ترکیبی متعادل باشند فقط مطمئن شوید که چند گزینه ساده را انتخاب کرده‌اید یا رنگ‌ها را مسدود کنید تا چشم جایی برای استراحت داشته باشد. در نهایت، با شکل نیز بازی کنید. بالشتک‌های بزرگ‌تر باید در پشت قرار داده شوند و لایه‌هایی به سمت جلو قرار داده شوند تا ترکیبی ایجاد شود.

4. راز پشت پرده های خوب را بدانید

لطفاً فقط پرده های تمام قد سفارش دهید و میله یا مسیر را مستقیماً به سقف ببرید. بهتر است مسیر را در داخل یک گلوله فرورفته پنهان کنید.

5. درک کنید که صندلی برای فضای داخلی است، کفش برای مد چیست

می دانید در مورد کفش چه می گویند: آنها یک لباس را می سازند یا از بین میبرند. در مورد صندلی ها هم همینطور است. آنها را به عنوان لوازم جانبی در نظر بگیرید. آنها ابزار طراحی عالی برای افزودن لعاب به هر فضای داخلی هستند. عاقلانه است که آن را روی اقلام واقعاً بزرگ مانند مبل، فرش و میز ناهارخوری ایمن بازی کنید، اما صندلی ها می توانند قوانین را زیر پا بگذارند. رها کن خزهای تقلبی، طرح های حیوانات، مخمل، صندلی های چرم قدیمی… فقط به یاد داشته باشید که صندلی باید راحت باشد.

6. به هم ریختگی، آشفتگی و هرج و مرج را کاهش دهید

هر چیزی که دارید برای آن بهتر خواهد بود. و همینطور سلامت روانی شما. از خانه خود، اتاق به اتاق عبور کنید و به طور جدی این مزخرفات را حذف کنید. فقط چیزهایی را نگه دارید که هم کاربردی و هم زیبا هستند. این بزرگترین کاری است که می توانید برای خانه خود انجام دهید و خبر واقعا عالی این است که معمولاً می توانید آن را در یک روز (خوب، شاید یک هفته) انجام دهید. اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، روش ماری کوندو را امتحان کنید و همه چیز را بیرون بیاورید، وسایل اصلی بلیط بزرگ را مسدود کنید، و قبل از اینکه دوباره وارد اتاق شوند، با همه موارد دیگر مصاحبه کنید. “آیا شما واقعاً به اینجا تعلق دارید؟” “آیا جرقه شادی می دهی؟” اگر پاسخ منفی است، آن را ول کنید!

7. اگر می خواهید ذخیره سازی خوبی داشته باشید، آن را برنامه ریزی کنید

آگاه به فضا باشید و از تمام فضاهای استفاده نشده استفاده کنید. برای دوستداران کتاب، مجلات، سرامیک، گیتار، سی دی، دی وی دی، لوازم آشپزخانه، به نازک کاری سلام کنید. نازک کاری ویروسی شده است و الهام بخش نمایشگرهای خانگی در سراسر جهان است. نازک کاری، قفسه کتاب یا واحدهای نمایش انبار را می توان طوری طراحی کرد که دقیقاً مطابق با آنچه شما نیاز دارید طراحی شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا