سبک زندگی

3 نکته مهم موقع انتخاب نام مناسب برای وبلاگ شخصی مان

مخاطبان خود را هدف قرار دهید

حالا وقت آن است که به مخاطبان خود فکر کنید . نمی توانید انتظار داشته باشید که همه بخواهند نوشته های شما را بخوانند . در عوض , باید باشگاه طرفداران خود را پیدا کنید . به فهرست موضوعاتی که انتخاب کرده اید نگاه کنید . می توانید به روش های مختلف در مورد همه آن ها بنویسید .

به عنوان مثال باغبانی را در نظر بگیرید. می توانید در مورد پرورش سبزیجات و خودکفایی بنویسید. از طرف دیگر، هدف می تواند رشد یک باغ بالکنی مسطح باشد. یا شاید بخواهید در مورد پرورش گل رز در باغ روستایی بنویسید.

همه این رویکردها می توانند برای یک وبلاگ سبک زندگی کار کنند، اما مخاطبان بسیار متفاوتی دارند. به این فکر کنید که خواننده سبک زندگی معمولی شما، آواتار شما چه کسی خواهد بود.

با اصول اولیه شروع کنید؛ سن، جنسیت، خانواده و درآمد.

به عنوان مثال، این می تواند یک مرد مجرد بالای 30 سال باشد که در شهر با درآمد خوب زندگی می کند و می خواهد بعد از کار در یک بالکن زیبا استراحت کند. همچنین می‌تواند یک زن متاهل بالای 50 سال با فرزندان بالغ باشد که در شهر کوچکی با درآمد متوسط زندگی می‌کند و می‌خواهد بیشترین استفاده را از باغ خود داشته باشد. اینها مخاطبان بسیار متفاوتی هستند.

آواتار شما نیستید. ممکن است کمی شبیه به شما باشد و گاهی اوقات نوشتن برای یک نسخه کوچک تر از خودتان آسان تر است اما ساختن آن شما را از فکر کردن به نیازهای مخاطبانتان باز می دارد.

به عنوان مثال، دویدن همیشه بخش بزرگی از زندگی من بوده است اما وبلاگ سبک زندگی من در مورد دویدن من نیست. در عوض، برای کمک به دیگران برای شروع ورزش کردن می نویسد.

داشتن بیش از یک آواتار خوب است اما این شخصیت ها علایق همپوشانی خواهند داشت. وقتی شروع به نوشتن می کنید می توانید شخصیت های خود را بسازید. هر بار که پستی می نویسید آن را به سمت آن ها نشانه می گیرید. علایق آن ها، لایک ها و نفرت هایشان، نقاط درد، ناامنی ها، رویاپردازی ها و آرزوها.

نام وبلاگ خود را انتخاب کنید

من به شما پیشنهاد می کنم همه چیز را ساده نگه دارید و نام وبلاگ شما شبیه به نام دامنه شما باشد، به عنوان مثال، Simply Hatch و simplehatch.com. نام دامنه شما آدرس شما در اینترنت، URL شما است. این برای وبلاگ شما منحصر به فرد است تا مردم بتوانند شما را پیدا کنند.

بنابراین بسیاری از مردم در انتخاب نام وبلاگ خود گیر می کنند. آنقدر که فکر می کنید مهم نیست. وبلاگ های موفق زیادی با نام های وحشتناک وجود دارد.

استفاده از نام خود گزینه خوبی برای وبلاگ سبک زندگی است. این کار اضافه کردن موضوعات اضافی یا تغییر جهت وبلاگ خود را با تکامل آسان تر می کند. Camille Styles و A Cup Of Jo نمونه های خوبی هستند.

شما همچنین می توانید از نام وبلاگ خود برای اشاره به آنچه که وبلاگ شما در مورد آن است استفاده کنید.

برای ساخت وبلاگ و انتخاب نام مناسب برای آن لازم است تا خلاقیت خود را به کار بگیرید و درباره آن خوب فکر کنید.

دراین مطلب درباره روش پرورش خلاقیت کودک بیاموزید.

قوانین اصلی برای انتخاب نام دامنه عبارتند از:

  • سعی کنید آن را کوتاه نگه دارید و به خاطر بسپارید.
  • از هیپنوتیزم، غلط املایی و اعداد پرهیز کنید.
  • دقت کنید که نام دامنه درست به نظر می رسد. www.fartogo.com ممکن است به دلایل اشتباه به خاطر سپرده شود.
  • اگر در ایالات متحده هستید یا مشتریان جهانی را هدف قرار داده اید از دات کام استفاده کنید.
  • اگر گیر کرده اید، صفت هایی را به موضوع اصلی یا مواردی که دوست دارید… یا حتی نام خودتان اضافه کنید. بازار روشن، تعقیب روباه ها، و Deliciously Ella همگی ایده هایی در این راستا هستند. اصطلاحنامه می تواند کمک بزرگی باشد.

ممکن است متوجه شوید که چند ایده اولیه شما قبلاً به عنوان نام دامنه در نظر گرفته شده است، اما تعجب آور است که تعداد نام های عالی هنوز در دسترس است.

در ادامه چند موردی است که پیدا کردم را معرفی می کنم.

  • fleeingwolves.com
  • collectingcherries.com
  • lovenorthumberland.com
  • dreamingwild.com
  • newyorkcrazy.com

 

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا