کسب و کار

10 نکته برای رشد و کسب درآمد از وبلاگ سبک زندگی

1. معتبر باشید

به نمونه هایی از وبلاگ ها در مورد سبک زندگی های موفق نگاه کنید، سریعا متوجه این موضوع میشوید که این وبلاگ ها چقدر معتبر هستند. این وبلاگ ها بینش های زندگی خود را به خوانندگان خود ارائه داده و با آنها صادق هستند. این کار یک مهارت بسیار حیاتی برای برجسته شدن در بازار کار وبلاگ نویسی است، بازاری که تعداد زیادی از وبلاگ نویسان به دنبال کسب درآمد در آن هستند و حتی گاهی محصولاتی که از آنها شناختی ندارند را تبلیغ میکنند.

2. بر خوانندگان خود تمرکز کنید

یکی از راه های پر سود برای کسب درآمد زیاد در وبلاگ نویسی سبک زندگی، انجام کارهای تبلیغاتی است. زمانی که داستان های خود را بیان میکنید، روی این موضوع که چگونه محصولاتی که خودتان استفاده کرده اید و میتواند به نفع خوانندگان وبلاگ شما باشد، تمرکز کنید. هنگامی که در مورد هیچ محصولی محبت نمی کنید، بر نحوه سودمندی خوانندگان خود تمرکز داشته باشید. منبع

3. اطمینان حاصل کنید که نام تجاری شما فضایی برای رشد دارد

من سال هاست که در مورد انتخاب یک طاقچه فکر می کنم!

با این حال، طاقچه وبلاگ نویسی سبک زندگی خود را به محتوای وسیع تری می رساند.

بسیاری از وبلاگ های سبک زندگی موضوعات زیادی را پوشش می دهند که معمولاً خواننده محور هستند.

بنابراین، اگر با نامیدن خود چیزی مانند mariasgymexercises.com شروع کرده‌اید، اما مخاطبان شما توصیه‌های رژیم غذایی شما را ترجیح می‌دهند و می‌خواهید بیشتر به یک وبلاگ آشپزی تبدیل شوید، نام شما فضای زیادی برای گسترش خلاقیت باقی نگذاشته است.

4. فقط 1 یا 2 استراتژی تبلیغاتی وبلاگ نویسی سبک زندگی را برای شروع انتخاب کنید

به راحتی می توان فکر کرد که باید در همه جا آنلاین باشید تا جذابیت کسب کنید و همه استراتژی های تبلیغاتی مختلف را امتحان کنید. با تبلیغات وبلاگ خود را بالا ببرید تا بعد بتوانید تبلیغات بیشتری انجام دهید مثلا بهترین پزشک پیکرتراشی را معرفی کنید.

حقیقت این است، اگر شما یک فرد انفرادی هستید، نمی توانید بسیاری از وظایف مختلف را به عهده بگیرید و امیدوار باشید که همه آنها را به خوبی انجام دهید.

اگر استراتژی کلیدی شما سئو است، روی محتوا و لینک ها تمرکز کنید.

اگر مسیر رسانه های اجتماعی را دنبال می کنید، یک پلتفرم را برای تسلط بر آن انتخاب کنید.

اگر صدای پخش محتوا را دوست دارید، در آن متخصص شوید.

5. بازی عکاسی خود را ارتقا دهید

بسته به جایگاهی که انتخاب می کنید، احتمالاً به تصاویری با کیفیت عالی نیاز خواهید داشت.

خواه اینها تصاویری از ورزش کردن، بازی با بچه هایتان، یا تزئین مجدد اتاقی در خانه باشند.

بدون توجه به اینکه در کدام پلتفرم منتشر می‌کنید، تصاویر با کیفیت محتوای شما را به سطح جدیدی می‌برد.

نرم افزارهای ویرایش اولیه مانند Adobe Lightroom یا Snapseed برای بهبود تصاویر و زنده کردن آنها عالی هستند. با این حال، اگر در این زمینه تازه کار هستید، ممکن است ارزش داشته باشد که دوره‌ای را بگذرانید تا به خودتان کمک کند تا از ابتدا شروع کنید.

6. برای ایجاد دید با سایر وبلاگ ها همکاری کنید

وقتی برای اولین بار وبلاگ سبک زندگی خود را راه اندازی می کنید، طبیعی است که سایر وبلاگ های سبک زندگی را به عنوان رقیب ببینید.

این نمی تواند دور از واقعیت باشد.

درعوض، تعداد زیاد وبلاگ نویسان سبک زندگی نشان دهنده تقاضا برای محتوا و فرصت های اطراف است.

من شما را تشویق می‌کنم که تفکر خود را اصلاح کنید و وبلاگ‌های دیگر را راهی برای کمک به موفقیت خود ببینید.

این به معنای ایجاد سناریوهای برد-برد با سایر وبلاگ نویسان و کمک به ایجاد مخاطبان خود در کنار یکدیگر است.

7. از ابتدا یک لیست ایمیل بسازید

مهم نیست کدام استراتژی تبلیغاتی را انتخاب می کنید، تنها یک منبع ترافیک وجود دارد که کنترل کاملی بر آن دارید.

لیست ایمیل شما

اگر به سئو متکی هستید و گوگل الگوریتم آنها را تغییر می دهد، ممکن است ترافیک را از دست بدهید.

اگر به رسانه های اجتماعی وابسته هستید و حساب شما بسته می شود، ممکن است ترافیک را از دست بدهید.

اگر به سندیکاسیون متکی هستید و نشریه شریک اصلی شما انتشار مقالات شما را متوقف می کند، ممکن است ترافیک را از دست بدهید. منبع

همچنین، یک لیست ایمیل به شما امکان می دهد که دنبال کنندگان وفادارتری ایجاد کنید، زیرا آنها به طور منظم محتوای شما را هر هفته می خوانند.

8. هدف پشت پست های خود را درک کنید

برای توسعه وبلاگی که درآمدزایی می کند، باید انواع مختلف محتوایی را که قرار است منتشر کنید، بدانید.

اینها را می توان به موارد زیر تقسیم کرد:

سرگرم کننده – آشنایی با شما و برندتان به شیوه ای سرگرم کننده

اطلاعاتی – افرادی که به دنبال مشاوره در مورد یک موضوع هستند

معاملاتی – افرادی که آماده خرید هستند

9. به AdSense نپیوندید

بهترین راه برای کسب درآمد با هر نوع وبلاگی از طریق انجام تبلیغات با google adsende است که این کار یک تصوری غلط است.بیشتر افرادی که وبلاگ نویسی نمی کنند بر این باوردند که شما از طریق سایت خود کسب درآمد میکنید. کار تبلیغات همیشه باید اولویت آخر شما برای کسب درآمد از طریق سایت باشد. در مقابل باید به دنبال راه های دیگری برای کسب درآمد از طریق سایت خود باشید که اغلب این راه ها سودمند تر هستند. اگر یک پست در وبلاگ راهی برای کسب درآمد از طریق بازاریابی وابسته ندارد پس در این صورت تبلیغات باید در آن صفحه وبلاگ وجود داشته باشد.همچنین، بهتر است به شبکه‌های تبلیغاتی ممتاز مانند Mediavine، AdThrive یا Ezoic بپیوندید.برخلاف AdSense، همه اینها حداقل آستانه مشاهده صفحه برای پیوستن دارند.با این حال، RPM هایی که ارائه می دهند (درآمد به ازای هزار بازدید صفحه) ده برابر بیشتر از آن هایی است که با AdSense به دست می آورید.

10. به وبلاگ نویسی مانند یک مدیر عامل نزدیک شوید

من اولین بار این نکته را از وبلاگ نویس موفق وابسته Adam Enfroy شنیدم.اگر می خواهید یک وبلاگ سبک زندگی موفق بسازید، نمی توانید فقط یک وبلاگ نویس باشید.مدیر عامل وبلاگ نویسی به این معنی است که هر چه زودتر یک رویکرد سطح بالا برای کسب و کار خود داشته باشید.

این می تواند به معنای کمک از بیرون برای مقابله با کارهایی باشد که زمان یا مهارت انجام آنها را ندارید، مانند:

  • ایجاد گرافیک
  • رفع اشکالات سایت
  • بهبود سرعت سایت
  • نوشتن مطالب
  • پاسخگویی به ایمیل ها

این تردید وجود دارد که محبوب ترین وبلاگ نویسان وبلاگ های موفق خود را مستقل ساخته باشند.در عوض، آنها تیمی را در اطراف خود ساخته‌اند که وظایف روزمره را انجام می‌دهند و زمان خود را برای تمرکز روی مشاغل بزرگ‌تر، مانند تنوع بخشیدن به جریان‌های درآمد، یافتن همکاری‌های تجاری جدید، یا سخنرانی در رویدادها آزاد می‌کنند.در حالی که برای شروع نیازی به هزینه گزافی ندارید، پلتفرم‌های نرم‌افزاری، اپلیکیشن‌ها و سایر هزینه‌ها برای راه‌اندازی کسب‌وکار وبلاگ‌نویسی شما وجود دارد.

پیش نیاز های یک وبلاگ خوب برای کسب درآمد

باید تولید محتوای به صورت جذاب و مفید انجام شود،تبلیغاتی موثر برای وبلاگ خود داشته باشید، موضوعی بسیار مفید برای تولید محتوا انتخاب کنید، از تکنیک های جذب مخاطب برای بازدید بیشتر وبلاگ استفاده کنید. به عنوان مثال وبلاگ خود را در زمینه ی تبلیغات پزشکی بسازید. به معرفی بهترین پزشک پیکرتراشی و .. بپردازید تا درآمد بالایی را کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا