خانه داریسبک زندگی

چگونه در سال 2022 یک وبلاگ سبک زندگی راه اندازی کنیم

پلتفرم وبلاگ نویسی خود را انتخاب کنید

هنگامی که یک جایگاه (یا دو) برای وبلاگ سبک زندگی خود انتخاب کردید، وقت آن است که پلت فرم وبلاگ نویسی خود را انتخاب کنید.

پلتفرم های زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، هم رایگان و هم پولی. برخی از پلتفرم‌های رایگان عبارتند از Blogger، Wix، Squarespace، و WordPress.com، متفاوت از پلتفرم وبلاگ خود میزبان، WordPress.org.

من توصیه می کنم پلت فرم وبلاگ وردپرس خود میزبان را انتخاب کنید، زیرا این بهترین پایه برای ایجاد یک وبلاگ سبک زندگی موفق را به شما ارائه می دهد.

در زیر دلایلی وجود دارد که چرا باید وردپرس را به جای دیگر پلتفرم های وبلاگ نویسی انتخاب کنید:

دلایل انتخاب وردپرس برای وبلاگ نویسی سبک زندگی

بیش از 35 درصد از وب سایت های آنلاین از وردپرس استفاده می کنند. این تعداد هر سال همچنان در حال افزایش است.

وب سایت های وردپرسی هر ماه بیش از 400 میلیون بازدید کننده دارند.

روزانه بیش از 600 وب سایت وردپرسی ایجاد می شود.

وردپرس 59000 افزونه رایگان و پلاگین پولی ارائه می دهد. همچنین 3500 تم دارای مجوز GPL را ارائه می دهد.

جامعه گسترده ای از کاربران و توسعه دهندگان وردپرس وجود دارد.

هر سال که می گذرد، افراد بیشتری برای نیازهای ایجاد وبلاگ خود به وردپرس مراجعه می کنند.

وردپرس عملکرد عالی و خدمات برجسته ای را در مقایسه با سایر جایگزین های ذکر شده در اینجا ارائه می دهد.

وسوسه انگیز است که با یک پلتفرم وبلاگ نویسی رایگان همراه شوید. راه اندازی آنها آسان است و هیچ هزینه اولیه ای برای راه اندازی وجود ندارد.

اما، یک پلتفرم رایگان از نظر محدودیت‌هایش در درازمدت هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.

اگر متقاعد نشده اید، معایب زیر را در استفاده از یک پلت فرم وبلاگ نویسی میزبانی شده بررسی کنید (و حتی دلایل بیشتری برای انتخاب وردپرس).

معایب پلتفرم های وبلاگ نویسی میزبانی شده

دامنه غیرحرفه ای: اگر از یک پلتفرم میزبانی شده استفاده می کنید، دامنه میزبان روی دامنه شما قرار می گیرد. بنابراین، به جای داشتن یک نام دامنه مانند “MyAwesomeLifestyleBlog.com”، “MyAwesomeLifestyleBlog.blogspot.com” خواهد بود.

عدم کنترل: با یک پلتفرم وبلاگ نویسی رایگان، کنترل بسیار کمی بر وبلاگ خود دارید. به عنوان مثال، شما در پلاگین هایی که می توانید برای گسترش عملکرد وب سایت خود دانلود کنید محدود هستید.

ویژگی های محدود: پلتفرم های وبلاگ نویسی رایگان فضای حافظه، زمان ویدئو و پهنای باند محدودی دارند. داشتن یک پلت فرم رایگان، پلاگین رایگان، نام دامنه رایگان و سایر خدمات میزبانی وب رایگان برای ایده های پست وبلاگ شما را از موفقیت باز می دارد. این توانایی شما را برای رشد و کسب درآمد با درآمد غیرفعال وبلاگ محدود می کند.

چند گزینه کسب درآمد: با پلتفرم‌های رایگان مانند بلاگر و ویکس، گزینه‌های کمی برای تبلیغات و سایر روش‌های کسب درآمد وبلاگ دارید. علاوه بر این، آنها می توانند تبلیغات خود را در سایت شما قرار دهند و آن را حرفه ای تر جلوه دهند. مانند تبلیغات تلویزیونی –سایت برای خرید آنلاین تلویزیون– که باعث حرفه ای به نظر آمدن محصولات تبلیغی و خود برنامه های تلویزیونی می شوند.

عدم پشتیبانی: با جایگزین های رایگان وبلاگ نویسی، وقتی با مشکلاتی در سایت خود مواجه می شوید، هیچ پشتیبانی فنی دریافت نمی کنید.

در مقابل، میزبانی وب با استفاده از وردپرس دامنه حرفه ای و کنترل قابل توجهی بر وبلاگ شما ارائه می دهد.

شما می توانید هر تعداد افزونه را که می خواهید از هزاران گزینه موجود برای کاربران ممتاز وردپرس دانلود کنید و به شما امکان می دهد قابلیت های وب سایت خود را افزایش دهید.

شما همچنین در انتخاب تم رایگان وردپرس و عملکردهای CSS، مانند آنچه در پلتفرم های وبلاگ نویسی رایگان هستید، محدود نیستید.

فضای حافظه، زمان ویدئو و پهنای باند بیشتری دارید که به شما امکان می دهد بهترین عملکرد را از وب سایت وبلاگ وردپرس خود داشته باشید.

مهمتر از همه، شما می توانید از وبلاگ سبک زندگی جدید خود به هر طریقی درآمد کسب کنید، زیرا هیچ محدودیتی برای پلت فرم وبلاگ نویسی سایت وردپرس خود میزبانی وجود ندارد.

گزینه های تم برای وبلاگ های سبک زندگی وردپرس

من همیشه Thrive Theme Builder را به مردم توصیه می کنم. چرا؟ از آنجایی که کاملاً قابل تنظیم است، می‌توانید وبلاگ خود را طوری تنظیم کنید که دقیقاً همانطور که می‌خواهید با اشاره/کلیک کردن به جای استخدام یک توسعه‌دهنده برای کمک به شما یک وبلاگ نویس موفق، تنظیم کنید.

این وبلاگ با استفاده از Thrive Theme Builder ساخته شده است و من هیجان زده هستم. دراز مدت؟ من فکر می کنم این مقرون به صرفه ترین موضوعی است که برای داشتن یکی از موفق ترین وبلاگ های سبک زندگی پیدا می کنید.

برای تماشای یک ویدیو و کسب اطلاعات بیشتر در مورد Thrive Theme Builder روی تصویر زیر کلیک کنید.

یکی دیگر از پلتفرم هایی که به نظر ما می توان به عنوان وبلاگ در نظر گرفت اینستاگرام هست. اینستاگرام بیشتر تصویر محور است ولی همان تصویر در کنار توضیحات باعث می شود مطالب و اطلاعات به ذهن مخاطب تزریق شوند. در کدام پیج اینستاگرام تبلیغ کنیم – با وجود قابلیت هایی هم مثل استوری و لایو می توان فالوور ها را از اتفاقات روزمره زندگی باخبر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا