سبک زندگی

مشاوره ازدواج

10 نکته مهم از زوج های واقعی 

ما از طیفی از زوج های شاد خواستیم که بهترین توصیه های ازدواج خود را به اشتراک بگذارند. از احساسی تا خنده دار، اما واقعی، در اینجا رازهای آنها برای قوی نگه داشتن یک رابطه وجود دارد.

وقتی صحبت از توصیه های ازدواج به میان می آید، مهم ترین چیزی که باید بدانید این است که قوانین یکسانی وجود ندارد.

شما دو فرد منحصر به فرد با یک رابطه منحصر به فرد هستید. چیزی که یک زوج را خوشحال می کند، لزوماً برای شما کارساز نخواهد بود.

همانطور که گفته شد، هنوز درس هایی برای آموختن از سایر زوج های متاهل وجود دارد. نکته این است که شما بینش آنها را با شرایط و سبک رابطه خود تطبیق دهید.

ما از طیف وسیعی از زوج‌ها بهترین توصیه‌های ازدواجشان را خواسته‌ایم – نوعی حکمت که معمولاً فقط با نزدیک‌ترین دوستان به اشتراک گذاشته می‌شود. ما همچنین برخی از بینش های تخصصی را برای کمک به شما برای استفاده بهینه از رابطه خود گنجانده ایم.

البته، هنوز زمان‌های سختی وجود خواهد داشت، اما ما فکر می‌کنیم این توصیه به شما کمک می‌کند تا در برابر هر طوفانی غلبه کنید – و از روزهای شادی که در پیش دارید نیز کاملاً لذت ببرید!

1. از نظر مالی در یک صفحه باشید

آفیا که در سال 2012 با آنتونی ازدواج کرد، می‌گوید: «وقتی برای اولین بار ازدواج کردیم، امور مالی خود را کاملاً جدا نگه داشتیم.

«فکر نمی‌کنم ما حتی دقیقاً نمی‌دانستیم که دیگری چه درآمدی به دست می‌آورد! یک سال طول کشید تا به درستی در مورد پول صحبت کنیم، و چیزی که ما را مجبور به گفتگو کرد تصمیم به پس‌انداز برای خرید یک آپارتمان بود.

“من نمی گویم که سرگرم کننده ترین مکالمه بود! اما این مفید بود که تصمیم بگیریم چه کسی برای چه چیزی و چگونه می توانیم پس انداز کنیم.

صادقانه بگویم، ما هنوز حساب‌های بانکی جداگانه‌ای داریم، اما در حال حاضر هزینه‌هایمان را با هم هماهنگ کرده‌ایم. ما هر دو موافق هستیم که چگونه هزینه های خود را انجام دهیم.

“هیچ وقت برای گفت و گوی پول دیر نیست! شما هنوز هم می توانید در حین کار به عنوان یک تیم مستقل باشید و بسیاری از مشاجرات قبل از شروع آنها متوقف می شود.”

2. فضای خود را حفظ کنید

یکی از توصیه های ازدواج که بارها و بارها از سوی زوج های متاهل مطرح می شود: فردیت خود را حفظ کنید. و ساده ترین راه برای انجام این کار؟ فضایی داشته باشید که متعلق به خودتان باشد. این “فضا” می تواند هر چیزی باشد، از داشتن سرگرمی های جداگانه گرفته تا گاهی اوقات معاشرت جداگانه.

3. خانواده های یکدیگر را اسکان دهید

سارا (با نام تغییر کرده) که 10 سال پیش ازدواج کرده است، می گوید: “من از مادرشوهرم متنفرم و او از من متنفر است.” «ما هیچ‌وقت به جایی نرسیدیم که او به سایر اقوام گفت روزی که من و شوهرم ازدواج کردیم «بدترین روز» زندگی او بود.

گفت: او مادر شوهر من است و او را دوست دارد.

“من با خوشحالی او را از زندگی خود حذف خواهم کرد، اما نمی توانم این کار را با او انجام دهم. ما هنوز او را برای ملاقات می بینیم و من همیشه مودب هستم.

“من نمی پذیرم که او با من بی ادب باشد، و از شوهرم انتظار دارم اگر چیزهایی در مورد من بگوید از من دفاع کند، اما اغلب زبانم را نگه می دارم. ما افراد بسیار متفاوتی هستیم.”

“متاهل بودن به این معنی است که شما بخشی از خانواده یکدیگر هستید، چه بخواهید چه نخواهید. اگر موفق نشدید، سعی کنید از آن بالاتر بروید.”

4. برنامه کارهای خانه داشته باشید

نه، این جذاب ترین توصیه ازدواج نیست، اما چندین مطالعه نشان داده است که زوج هایی که در کارهای خانه سهیم هستند به طور متوسط ​​شادتر هستند.

5. به یکدیگر گوش دهید

جسیکا که در سال 2018 با استو ازدواج کرد، می‌گوید: «شوهر اولم این حقیقت را پنهان نکرد که حوصله‌اش سر رفته بود.» او در سال 2018 با استو ازدواج کرد. واقعا احساس تنهایی کنید

“با استو، کاملاً متفاوت است. او وقتی در حال گفتن یک داستان اداری هستم، سوال می پرسد، او نام همه همکاران من را می داند، حتی اگر آنها را ندیده باشد.

اگر به زندگی خارج از رابطه خود علاقه نشان دهید، به شریک زندگی خود احساس ارزشمندی می کنید.

6. متحد تحت فشار بمانید

این توصیه زناشویی قطعاً در دسته «گفتن آسان‌تر از انجام دادن» قرار می‌گیرد. با این حال، یک مطالعه اخیر نشان داد که نحوه رفتار زوج ها با یکدیگر در حالی که تحت استرس هستند، می تواند تأثیر زیادی بر احساس کلی آنها در مورد ازدواج داشته باشد.

7. تعادل قدرت خود را بررسی کنید

یک مطالعه اخیر نشان داد که عدم تعادل قدرت در ازدواج واقعا می تواند بر خوشبختی یک زوج تأثیر بگذارد. به طور خاص، هر یک از اعضای زوج باید احساس کنند که «قدرت شخصی» برای تصمیم‌گیری دارند.

8. برای یکدیگر جشن بگیرید

“من پارسال به صورت آزاد رفتم و وقتی اولین کمیسیونم را گرفتم، همسرم با یک شام خاص مرا غافلگیر کرد – او حتی بنرهایی هم درست کرد!” امی می گوید که در سال 2020 با بلا ازدواج کرد.

او همیشه چنین کارهایی را انجام می‌دهد. من در سورپرایز کردن به خوبی او نیستم، اما سعی می‌کنم مانند شامپاین و گل وقتی که او ارتقا پیدا کرد.

من فکر می کنم این واقعیت که ما به موفقیت های یکدیگر افتخار می کنیم راز رابطه ماست.

9. حضور داشته باشید

لورا که 20 سال است با اوون ازدواج کرده است، می گوید: «وقتی ازدواج کردیم، افراد زیادی به ما گفتند که داشتن اهداف برای رابطه ما واقعاً مهم است.

“ازدواج در واقع برعکس آن را به من آموخت. نقل قولی وجود دارد که تولستوی آن را دوست دارم: “فقط یک زمان مهم است: اکنون! مهم ترین زمان است زیرا تنها زمانی است که ما هر قدرتی داریم.”

“من فکر می کنم واقعا مهم است که در لحظه زندگی کنید و قدر آنچه دارید را بدانید.

گفتن این کار آسان تر بود، هرچند زمانی که ما سه فرزند زیر شش سال داشتیم!

10. به بحث و جدل ادامه ندهید

مونیکا که دو سال است ازدواج کرده است، می‌گوید: «من یکی از آن آدم‌های آزاردهنده‌ای هستم که ردیف‌های سال‌های پیش را مطرح می‌کنم.

“این چیزی است که من روی آن کار می کنم زیرا شوهرم را دیوانه می کند!

“وقتی بحثی انجام شد، باید انجام شود، در غیر این صورت رابطه شما می تواند پر از تلخی شود.

“اکنون فقط باید در پیروی از توصیه های خودم بهتر شوم…”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا