متفرقه

کتاب های الهام بخش خلاقیت

1. ساختن ایده ها: غلبه بر موانع بین بینش و واقعیت اثر اسکات بلسکی

اگر مشکل شما در ملموس کردن چیزی از افکار انتزاعی و خلاقانه است، این کتاب عالی برای دستیابی به آن است.

ساختن ایده ها از جستجوی الهام گرفتن به سمت اجرای سنگین حرکت می کند. از طریق استراتژی‌های عملی و توصیه‌های خلاقان موفق، این کتاب تکنیک‌هایی را ارائه می‌کند که به شما کمک می‌کند بر موانع رایج (مانند چارچوب‌های زمانی و خواسته‌های اجتماعی) و بازداری‌هایی که می‌توانند حتی بهترین ایده‌ها را از مسیر خارج کنند، غلبه کنید.مراقبت های بعد از سوراخ کردن گوش نوزاد را اینجا بخوانید.

اگر خود را با اعتماد به نفس و ابزارهای ارائه شده در اینجا مسلح کنید، فرآیند خلاقانه می تواند بسیار کمتر خسته کننده و بسیار سازنده تر شود. روغن برای ماساژ نوزاد در اینجا.

2. روز به روز خود را مدیریت کنید: روال خود را بسازید، تمرکز خود را بیابید و ذهن خلاق خود را تیز کنید، ویرایش شده توسط Jocelyn Glei

مفهوم این کتاب بر اساس اصل وقت گذاشتن برای خلاقیت در زندگی روزمره است. از مایا آنجلو که خود را در اتاق هتل بسته است تا بتهوون که دقیقاً 60 دانه قهوه برای دم کردن صبحانه خود می شمارد، بسیاری از خلاقان مشهور بر روی روال منحصر به فردی تکیه کرده اند که فضایی را برای خلق کردن در اختیار آنها قرار داده است. این کتاب می تواند به شما کمک کند کتاب خود را کشف کنید.

«مدیریت روزانه خود را مدیریت کنید»، انبوهی از توصیه ها را از 20 خلاق موفق و درخشان ارائه می دهد. این کتاب به خوانندگان این امکان را می‌دهد تا از زمان خود حداکثر استفاده را ببرند، با خواسته‌های دنیای کار مدرن سازگار شوند و برای ارائه افکار و ایده‌های برنده گام بردارند.

با درس‌های عملی از خلاقان باتجربه در مورد چگونگی مالکیت زمان و انرژی خلاق، مدیریت روز به روز باید به شما کمک کند آن عادات خلاقانه بسیار مهم را توسعه دهید.

3. کتاب انجام اثر آلیسون آردن

این کتاب رویکردی کل‌نگر به خلاقیت ارائه می‌دهد و به خوانندگان کمک می‌کند تا هیجان ساختن چیزی جدید را دوباره کشف کنند. اگر به دنبال کتاب های تعاملی برای الهام بخشیدن به خلاقیت هستید، کار آردن ضروری است.

آلیسون آردن خوانندگان را از طریق بیش از 90 فعالیت برای تقویت تفکر خلاق و تقویت عضلات خلاق راهنمایی می کند. از کاردستی گرفته تا آشپزی، هر پیشنهاد به باز کردن جنبه‌های مختلف پتانسیل خلاق کمک می‌کند و بینشی در مورد نقش خلاقیت خالص در زندگی بزرگسالی ارائه می‌دهد.

نویسنده با دادن فضایی به خوانندگان برای شارژ خلاقانه دور از کار به افزایش رفاه و بهره وری کمک می کند.

4. Creativity, Inc.: غلبه بر نیروهای نادیده ای که در راه الهام واقعی ایستاده اند اثر اد کاتمول و امی والاس

در Creativity Inc. اد کاتمول درس‌هایی را که از سال‌های خلق فیلم‌های بسیار تخیلی در پیکسار آموخته به اشتراک می‌گذارد. تکنیک هایی را برای تقویت تخیل و بذر ایده های جدید ارائه می دهد. علاوه بر این، این کتاب نشان می‌دهد که چگونه این شرکت شبکه خلاق خود را قادر می‌سازد تا بهترین کار خود را انجام دهند و برای تولید خروجی خلاقانه خیره‌کننده، اصلی و شاید بی‌سابقه گرد هم آیند.

این کتاب از طریق لنز جذاب موفقیت‌ها و شکست‌های پیکسار، توصیه‌هایی درباره مدیریت موثر تیم، موانع احتمالی و فرآیند خلاقانه پویا ارائه می‌دهد.

خواندنی عالی برای هر کسی که قصد دارد بازده خلاقانه تیم خود را افزایش دهد.

5. مسائل هنری اثر نیل گیمن، تصویرگری کریس ریدل

برای کسانی که در تنگنا قرار دارند، این مطالعه کوتاه تخیل شما را تقویت می کند و لحظه ای آرام را برای تفکر در مورد معنای واقعی خلاقیت ارائه می دهد.

نیل گیمن، رمان‌نویس، قصد دارد به خوانندگان یادآوری کند که چرا خلاقیت بخش اساسی هر کاری است که ما انجام می‌دهیم. وقتی احساس می‌کنید که به طرز خلاقانه‌ای فرسوده شده‌اید یا بی‌الهام می‌شوید، این مجموعه قدرتمند از افکار به شما کمک می‌کند تا دوباره به سمت خلاقیت خود بازگردید و با آن ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، کار گیمن شجاعت لازم را برای دنبال کردن یک زاویه خلاقانه برای پروژه‌ها یا تشویق همکاران برای حمایت از یک ایده مخرب القا می‌کند.

این کتاب از مقالات و سخنرانی‌های گیمن و تصاویر زیبای کریس ریدل تشکیل شده است.

ایده های منحصر به فرد را از طریق کتاب ها برای الهام بخشیدن به خلاقیت جرقه بزنید

چه نیاز به مشاوره عملی برای تولید و اجرای ایده‌ها داشته باشید یا به یادآوری قدرت خلاقیت، باز کردن یک کتاب اولین قدم قوی است. برای تقویت بینش خلاقانه جدید با مهارت های عملی، راه های اثبات شده ما را برای بهبود تکنیک های نوشتن دنبال کنید.

در حالی که همه ما متفاوت خلق می کنیم، هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که می توانیم از موفقیت ها و شکست های خلاقانه دیگران بیاموزیم. برداشتن یکی از این کتاب‌ها می‌تواند به شما انگیزه لازم برای یافتن ایده خلاقانه بعدی و تبدیل آن به واقعیت را بدهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا