متفرقه

ساخت اولین ویدئوی یوتیوب (نکات کاربردی)

همانطور که قصد دارید ویدیوی خود را ایجاد کنید، نکات برتر ما را برای ساخت ویدیو برای این پلتفرم در نظر بگیرید. از تحقیق گرفته تا تجهیزات و بهینه سازی و موارد دیگر، این پست مملو از ترفندهایی است که به شما کمک می کند از ابتدا تا انتها از ویدیوی جدید خود نهایت استفاده را ببرید. در جالب آموز توضیح داده شده است که استفاده از دو حساب واتساپ روی یک دستگاه هم امکان پذیر است.

1. یک تصویر کوچک چشم نواز انتخاب کنید

در حالی که بخش نوشتاری داده‌های YouTube شما برای بهینه‌سازی مهم است، انتخاب بصری مناسب – به نام تصویر کوچک ویدیو – نیز مهم است. تصویر کوچک شما تنها تصویر مرتبط با ویدیوی شما در نتایج جستجو است، بنابراین باید در میان جمعیت برجسته باشد. YouTube به طور خودکار یک تصویر کوچک برای شما انتخاب می کند، اما احتمالاً متقاعد کننده ترین تصویری نیست که می توانید از ویدیوی خود استفاده کنید. در عوض، یک تصویر کوچک سفارشی انتخاب کنید که توجهی را که ویدیوی شما شایسته آن است به خود جلب کند. در اینجا چند نکته مورد علاقه ما آمده است:

یک تصویر کوچک با رنگ های روشن و جذاب انتخاب کنید که در صفحه نتایج جستجو برجسته شود. روش تغییر اسم در تلگرام ساده است.

یک تصویر کوچک با متن روی صفحه انتخاب کنید تا عنوان ویدیوی خود را تقویت کنید. گاهی اوقات بینندگان عنوان ویدیو را هنگام جستجو در نتایج جستجو نمی‌خوانند، بنابراین قرار دادن عنوان روی تصویر کوچک کمک می‌کند مطمئن شوید که ویدیوی شما را می‌بینند.

تصویر کوچک خود را مطابق با استانداردهای YouTube قالب بندی کنید. آخرین چیزی که می خواهید تصویر کوچکی است که خیلی بزرگ، خیلی کوچک یا تار باشد. برای شروع فرآیند خود، پست ما را در اندازه تصویر کوچک YouTube و بهترین روش‌ها بررسی کنید. واتساپ و تلگرام را یاد بگیرید.

2. ویدئوی خود را در کانال های دیجیتال دیگر تبلیغ کنید

فقط به این دلیل که ویدیوی شما زنده است به این معنی نیست که کار شما تمام شده است. اکنون وظیفه دارید ویدیوی خود را در کانال های دیگر تبلیغ کنید. در حالی که یوتیوب برخی از این کارها را برای شما انجام خواهد داد (تا زمانی که تکالیف سئوی خود را انجام داده باشید و در نتایج جستجو ظاهر شوید)، همچنان می‌توانید برخی از بازاریابی‌های برون‌گرا را برای افزایش دسترسی خود انجام دهید. هنگام اشتراک‌گذاری ویدیو، این نکات را در نظر بگیرید:

ویدئوی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: شما در حال حاضر مخاطبانی در فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و دیگر پلتفرم های اجتماعی دارید. ویدیوی خود را برای فالوورهای فعلی خود ارسال کنید و از آنها بخواهید که محتوای شما را نیز به اشتراک بگذارند.

ویدیوی خود را در وب سایت خود ارسال کنید: ویدیوی شما ممکن است در وب سایت شما در صفحه اصلی یا محصول قرار گیرد، یا می توانید یک پست وبلاگ در مورد موضوع ویدیوی خود بنویسید تا جایی برای زندگی به آن بدهید.

ویدیوی خود را از طریق ایمیل ارسال کنید: آیا ویدیوی شما می تواند ابزار بازاریابی برای تیم فروش شما باشد؟ آیا از قبل فهرستی از مشتریان واجد شرایط دارید؟ در نظر بگیرید که چگونه ویدیوی شما می تواند از استراتژی بازاریابی ایمیلی موجود شما پشتیبانی کند.

3. مراقب تجزیه و تحلیل خود باشید

یوتیوب دارای تجزیه و تحلیل داخلی پیچیده ای است که مشاهده عملکرد ویدیوی خود را برای شما آسان می کند. درست مانند Google Analytics در وب سایت شما، YouTube Analytics به شما امکان می دهد ردیابی کنید:

  • کل بازدیدها
  • زمان تماشا
  • حفظ مخاطب
  • منبع ترافیک
  • سن بیننده
  • جنسیت بیننده
  • جغرافیا
  • برداشت ها
  • نرخ کلیک

می‌توانید از این داده‌ها برای اطلاع‌رسانی به استراتژی محتوای خود در حرکت رو به جلو استفاده کنید. مردم بیشتر با چه ویدیوهایی درگیر هستند؟ چگونه می توانید محتوای بیشتری مانند آن ویدیوها ایجاد کنید تا استراتژی کلی ویدیوی خود را بهبود ببخشید؟ آیا ویدیویی وجود دارد که آنقدر محبوب باشد که بخواهید یک کمپین تبلیغاتی پولی اجرا کنید تا جذابیت بیشتری داشته باشید؟ این معیارها می توانند به شما کمک کنند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد برنامه محتوایی خود بگیرید.

برای شروع نحوه ایجاد یک کانال YouTube در سال 2022 و نحوه ایجاد یک لیست پخش در YouTube (گام به گام) مطالب بالارا بررسی کنید تا نکات بیشتری در مورد نحوه استفاده حداکثری از این پلت فرم بازاریابی ویدیویی قدرتمند داشته باشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا