متفرقه

7 تا از بهترین زبان ها برای یادگیری به منظور رقابتی ماندن

در حالی که یادگیری هر زبانی برای حرفه و زندگی شخصی مفید خواهد بود، برخی از آنها مهمتر از دیگران هستند. جنبه های تعیین کننده بهترین زبان ها برای یادگیری و اهمیت یک زبان در سطح جهانی عبارتند از: خدا به انگلیسی

  • تعداد سخنرانان بالقوه
  • رشد زبان مادری
  • قدرت اقتصادی کشورهایی که به این زبان صحبت می کنند

امروز، می‌خواهم بهترین زبان‌ها را برای یادگیری رقابت در بازار کار با شما به اشتراک بگذارم. ترسناک به انگلیسی

1. ماندارین

هنگامی که یاد بگیرید چگونه چینی ماندارین صحبت کنید، می توانید به بیش از یک میلیارد نفر دسترسی داشته باشید. این ساده ترین زبان برای انگلیسی زبانان برای یادگیری نیست، اما جنبه مثبت آن ارزش تلاش را دارد.

تعداد شرکت‌های چندملیتی که به دنبال مدیرانی هستند که زبان ماندارین صحبت کنند، نسبت به سال‌های گذشته 35 درصد افزایش یافته است. مهمتر از همه، چین قرار است اولین قدرت اقتصادی جهان باشد.

فراتر از مزایای اصلی، یادگیری ماندارین می تواند برای زندگی حرفه ای شما فراهم کند، این احتمال وجود دارد که هر کجا که بروید، زبان مادری زبان مادری وجود خواهد داشت که می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید، زیرا یکی از رایج ترین زبان ها است.

2. آلمانی

آلمان بالاترین تولید ناخالص داخلی را در اروپا دارد[1]، و بسیاری به دنبال مشاغل جدید به این کشور هجوم می‌آورند. به گفته The Economist[2]، دانستن نحوه صحبت کردن به آلمانی بالاترین پاداش را در مقایسه با یادگیری نحوه صحبت کردن به زبان اسپانیایی یا فرانسوی ارائه می دهد. این واقعیت به تنهایی آن را به یکی از بهترین زبان ها برای یادگیری در سال جاری تبدیل می کند.

اسپانیایی - 1.5 درصد پاداش

فرانسوی - 2.3 درصد پاداش

آلمان - 3.8 درصد پاداش

3. پرتغالی

پرتغالی نه تنها در پرتغال، بلکه در برزیل، یکی از سریع ترین اقتصادهای در حال رشد در جهان، صحبت می شود. نه تنها این، بلکه در 10 کشور از آمریکای جنوبی تا آفریقا صحبت می شود، و آن را به یکی از بهترین زبان ها برای یادگیری تا سال 2020 تبدیل می کند.

از آنجایی که پرتغالی پنجمین زبان پر صحبت در جهان است، می‌توانید اطمینان داشته باشید که افراد زیادی وجود خواهند داشت که می‌توانید با آنها تمرین کنید.

باید توجه داشته باشیم که مهارت های پرتغالی به اندازه مهارت های اسپانیایی مورد تقاضا نیست، اما تقاضا قطعا در حال افزایش است. بسته به جایی که قصد سفر دارید یا دلیل یادگیری آن، باید تفاوت بین پرتغالی از پرتغال و پرتغالی از برزیل را یادداشت کنید.

4. اسپانیایی

اگر در ایالات متحده زندگی می‌کنید، می‌دانید که یادگیری نحوه صحبت کردن به زبان اسپانیایی نه تنها یک مهارت خوب است، بلکه یک مهارت ضروری است. از سرگرمی گرفته تا تعداد افراد بومی و خواسته های شغلی، یادگیری اسپانیایی یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید به عنوان یک انگلیسی زبان انجام دهید.

امروزه بیش از 400 میلیون نفر در آمریکای لاتین و جاهای دیگر اسپانیایی زبان هستند. پیش بینی می شود که این تعداد به زودی به 500 میلیون یا بیشتر افزایش یابد. این به شما بستگی دارد که از فرصت استفاده کنید.

5. عربی

عربی توسط بیش از 300 میلیون نفر در 57 کشور در سراسر جهان صحبت می شود. آنچه زبان عربی را به ویژه اهمیت می دهد، ثروت اقتصادی کشورهای عربی با بیش از 600 میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی است.

دانستن نحوه صحبت کردن به عربی کلید طلایی ورود به اقتصاد خاورمیانه است که یکی از جوان ترین و سریع ترین جمعیت در جهان را دارد. این کشور همچنین دارای بزرگترین مخزن نفت و گاز در جهان است و یکی از ده دارنده خزانه داری ایالات متحده است[4]. همه اینها به این معنی است که خاورمیانه فضای زیادی برای رشد دارد و به نظر می رسد در مسیر خوبی برای انجام این کار باشد.

هر چند هشدار منصفانه … در حالی که عربی قطعا یکی از بهترین زبان ها برای یادگیری است، اما به عنوان یکی از سخت ترین زبان ها برای انگلیسی زبان ها شناخته شده است.

6. روسی

روسیه ممکن است در نگاه اول از بقیه جهان منزوی به نظر برسد، اما این کشور یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان و فرصت های تجاری بسیاری را دارد. این یک بازیگر اصلی اقتصادی در اروپای شرقی است، و شما می‌توانید در هر کجای دنیا، از جمله ایالات متحده، افراد زیادی را بیابید که به این زبان صحبت می‌کنند.

اگر در صنایع نفت و گاز یا مهمان نوازی کار می کنید، یادگیری زبان روسی بسیار مفید خواهد بود، زیرا این دو صنعت از بزرگترین صنایع روسیه هستند.

7. هندی

حتی اگر تمایلی به زندگی در هند ندارید، تعداد سخنرانان به تنهایی (به اضافه 500 میلیون) باید شما را متقاعد کند که زبان را یاد بگیرید. مهمتر از آن، با توجه به اینکه مشاغل بیشتر و بیشتری به هند برون سپاری می شوند و سرگرمی های هندی (مانند بالیوود) در کشورهای غربی رواج پیدا می کند، شاهد افزایش رشد اقتصادی خواهیم بود. این یکی از بهترین زبان ها برای یادگیری به عنوان سرمایه گذاری در آینده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا