سبک زندگی

5نکته ضروری برای دکوراسیون منزل از یک طراح داخلی

تزئین خانه یک توطئه بزرگ نیست بودجه شما هر چه باشد، کارهای سریع و آسانی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا فضای داخلی خانه خود را طراحی کنید. از نوشتن یک خلاصه طراحی گرفته تا پیدا کردن سبک خود در اینجا نکاتی در مورد دکوراسیون داخلی وجود دارد که به شما کمک می کند خانه خود را مانند یک حرفه ای طراحی کنید که متخصص دکوراسیون داخلی جاسینتا پرستون است.

1. چگونه سبک دکوراسیون داخلی خود را پیدا کنید

تکنیک “Style & Error” یک روش اساسی برای حل مشکلات از جمله طراحی و دکوراسیون داخلی است. “Style & Error” به معنای تلاش های مکرر و متنوع است، تا زمانی که سبک مناسب را پیدا کنید. می تواند هر چقدر که دوست دارید غیر سیستماتیک باشد. انتظار نداشته باشید که این یک چیز متناهی یا ثابت باشد. عملیات “Style & Error” در طول زندگی شما ادامه خواهد داشت. هر مرحله زندگی جدید یا ویژگی جدید دست شما را وادار می کند تا حدودی ایده های خود را در مورد سبک ابداع کنید. این بخش به طرز عجیبی سرگرم کننده است آن را در آغوش بگیرید!

2. یک طرح مختصر ایجاد کنید

حتی اگر قرار است طراح خود باشید، مهم است که یک فرآیند را دنبال کنید. همه چیز با خلاصه طراحی شروع می شود یا شاید یک لیست طولانی آرزوها. یک خلاصه طراحی خوب باید بر روی نتیجه طراحی تمرکز کند. خلاصه طراحی اغلب به عنوان محدوده کار شناخته می شود. این شامل جزئیات در مورد تمام عناصری است که باید در پروژه پوشش داده شوند، لیست خرید نیازها و خواسته ها، همراه با ایده هایی در مورد بودجه و جدول زمانی. تهیه یک اتاق به اتاق طراحی مختصر آسان تر است.

از طیف وسیعی از منابع الهام بگیرید. من دوست دارم همه را طوفان فکری کنم، و منظورم جدی همه گزینه‌هایم است، از ساده‌ترین تا خوشمزه‌های بیش از حد. سفر، مجلات، و نمایشگاه های تجاری به یک طراح کمک می کند تا از محصولات و مواد جدید و حتی ایده های طراحی به روز نگه داشته شود.

3. از نمونه ها به خوبی استفاده کنید

من عاشق یک نمونه خوب هستم. گلدان نمونه، برش، قلم مو، کاتالوگ. نمونه ها ابزار بسیار مفیدی هستند در ابتدای پروژه آنها گزینه های ممکن را نشان می دهند، مجموعه ای از ایده ها که ارزش بررسی دارند. نمونه مرجع بسیاری از مواد دیگر نیز می شود. همانطور که پروژه توسعه می یابد، نمونه ها سابقه ای از انتخاب ها را نشان می دهند. همیشه سعی کنید دو نمونه را نگه دارید یکی “نمونه کاری” است که برای ارجاع رنگ و بافت در حین توسعه پروژه استفاده می شود. نمونه دیگر باید در فایل اصلی باقی بماند. این نمونه شما را قادر می سازد در صورت نیاز به کد و شماره رنگ بسیار مهم دسترسی داشته باشید.

پس از انتخاب پارچه، همیشه 3 یا 4 متر پارچه اضافی سفارش دهید این بیمه نامه شما است. پارچه همان رنگ‌زای سفارش اصلی شما خواهد بود، به این معنی که اگر اتفاق غیرقابل تصوری رخ دهد، می‌توانید چند بالشتک بزرگ یا پشتی را دوباره بپوشانید. اگر حیوان خانگی دارید، مقدار کافی پارچه مبل یا صندلی خود را سفارش دهید تا یک پتو به سبک پرتابی برای پوشاندن مبل یا صندلی بسازید. این می تواند هر روز روی مبل زندگی کند و در یک لحظه از بین برود تا مبلمان تمیز و بدون موی زیبا را نشان دهد.

4. نور خود را لایه بندی کنید

فضای داخلی عالی دارای انواع نورهای لایه ای است که می تواند به صورت جداگانه برای زمان های مختلف روز، رویدادها یا حالات مختلف کنترل شود. بیشتر اتاق ها به سه نوع نورپردازی نیاز دارند: کلی، لهجه و وظیفه. نور محیطی یک اتاق را به شیوه ای نسبتا یکنواخت روشن می کند.

نورپردازی تاکیدی برای تاکید بر ویژگی‌های اتاق مانند اشیاء هنری و تزئینی استفاده می‌شود. روشنایی وظیفه همه چیز در مورد منابع نور جهت دار و قابل تنظیم است به چراغ های مطالعه و لامپ های مطالعه فکر کنید. سعی کنید بیشتر اتاق خود را با مجموعه ای از چراغ ها و لامپ ها، ترجیحاً همگی مجهز به دیمر، روشن کنید. و لطفا، به اندازه کافی با چراغ های خاموش!

5. قبل از خرید امتحان کنید

بسیاری از فروشگاه‌ها و تامین‌کنندگان به شما اجازه می‌دهند تا قطعاتی مانند آثار هنری و فرش‌ها را در «مجوز» به خانه ببرید. فرش و آثار هنری دو نامزد VIP هستند که «قبل از خرید امتحان کنید». حتی پیشنهاد می‌کنم که انتخاب یک فرش عالی بدون مشاهده در محل غیرممکن است. استثنای دوست داشتنی این است که شما این فرصت را داشته باشید که به سادگی آنچه را که دوست دارید بخرید و اتاقی عالی در اطراف آن بسازید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا