متفرقه

نکاتی برای موفق شدن در زندگی

1. اهداف خود را تعیین کنید

تا زمانی که اهداف دیگران را دنبال کنید بدون اینکه آنها را متعلق به خودتان کنید، به نصف موفقیت خود نخواهید رسید.

دلیل ساده است: اگر در واقع آنقدرها از ایده رئیس بخش شدن هیجان زده نیستید، اما رئیستان دوست دارد شما در این موقعیت باشید، مطمئن باشید که 100 درصد نمی دهید.

بنابراین افراد موفق از اهداف تعیین شده بیرونی پیروی نمی کنند، بلکه همیشه به دنبال اهداف خود هستند. آنها قطب نمای درونی خود را دارند که به آنها جهت گیری در زندگی خصوصی و حرفه ای خود می دهد.

این انگیزه را بسیار زیاد می کند، زیرا از درون شما، از درون شما می آید. آن را امتحان کنید و خواهید دید که چقدر می توانید موفق باشید!

به این ترتیب، می توانید در زمان های سختی که دیر یا زود به عنوان یک کارآفرین باید با آن دست و پنجه نرم کنید، مانور دهید.

2. رویاهای خود را تجسم کنید

احتمالاً این ایده را شنیده اید که اهداف و چشم اندازهای خود را روی Visionboard بنویسید تا تجسم کنید.

اگر واقعاً می خواهید موفق باشید، این یک ایده شگفت انگیز است! یک تابلوی چشم انداز ذهنیت شما را به شدت تقویت می کند، زیرا هر روز به شما نشان می دهد که می خواهید به چه چیزی برسید و چرا.

کلمات و تصاویر رویاها را ملموس می کنند.

ناگهان آنها دیگر فقط در افکار شما وجود ندارند، بلکه الزام آورتر هستند. یک تابلوی چشم انداز به سرعت ایجاد می شود، بنابراین فوراً شروع کنید!

در مصاحبه زیر بین الکس مولر (مدیر عامل شرکت گریتور) و سخنران توبیاس بک، در میان چیزهای دیگر، نحوه ساختار هیئت مدیره چشم انداز و نحوه استفاده از آن برای موفقیت خود را خواهید آموخت.

3. ترس و ناامنی را از خود دور کنید

اگر می خواهید موفق باشید، باید ویژگی های خاصی را کسب کنید: مثلاً شجاعت، نظم و استقامت.

اما شما همچنین می توانید آن را از جهت دیگر نگاه کنید. پس لازم نیست چیزی به دست آورید، بلکه به سادگی چیزی را کنار بگذارید -برای مثال ترس، ناامنی و نوسان.

ویژگی هایی را که باعث کاهش سرعت شما می شوند و مانع موفقیت شما می شوند را کنار بگذارید. در عوض، روی موارد مثبت تمرکز کنید!

افراد موفق مدام روی خودشان کار می کنند، فراتر از خودشان یاد می گیرند و رشد می کنند. و حاضرند ریسک کنند.

البته هیچ تضمینی وجود ندارد که همه چیز به خوبی پیش برود. اما در زندگی چه چیزی وجود دارد؟ اگر از این موضوع آگاه باشید، در راه رسیدن به ذهنیت مناسب برای موفقیت هستید.

و اگر برایتان سخت است که هر از چند گاهی از اضطراب خود خلاص شوید، با کمی مراقبه سر خود را پاک کنید.

اگر هنوز با مدیتیشن تمرین نکرده اید، این هم مشکلی ندارد. در اینجا یک مدیتیشن کوچک برای کپی کردن آماده کرده ایم.

4. اطراف خود را با افراد همفکر احاطه کنید

محیط اجتماعی شما تا حدودی مسئول نگرش ها و اعمال شماست. اطراف خود را با افراد موفقی احاطه کنید که در بهترین حالت، قبلاً به آنچه هنوز آرزویش را دارید رسیده اند، انگیزه واقعی شما را تقویت می کند!

به عبارت دیگر، اطراف خود را با افراد همفکر محاصره کنید!

با افرادی که الهام بخش شما هستند، از شما حمایت می کنند و تجربیات خود را با شما به اشتراک می گذارند. موفقیت از بین نمی‌رود، بلکه نگرش مثبت و ذهنیت موفقیت‌محور است، اما آنها مسری هستند.

برعکس، این بدان معناست که اگر دائماً خود را با افرادی احاطه کنید که منفی فکر می کنند، شما نیز منفی فکر خواهید کرد.

و این به نوبه خود بر عملکرد شما و دستیابی به اهداف شما تأثیر می گذارد.

5. تلاش ها را به عنوان فرصت در نظر بگیرید

بسیاری از مردم با بی میلی منطقه راحتی خود را ترک می کنند. جای تعجب نیست، زیرا عادت ها راحت هستند، در حالی که موقعیت ها و چالش های جدید طاقت فرسا هستند.

اما باز هم، نگرش شما تفاوت را ایجاد می کند: اگر می خواهید موفق باشید، نمی توانید تلاش را آزاردهنده و یا حتی تهدیدکننده بدانید.

زیرا فقط از طریق آنها به جلو حرکت خواهید کرد. در عوض، تلاش‌ها را به‌عنوان فرصت‌ها ببینید و خواهید دید که تحمل چالش‌های جدید چقدر برایتان آسان‌تر است.

علاوه بر آن، به عنوان یک کارآفرین، فرد خوداشتغال یا مدیر اجرایی، همیشه یک شاهکار است که کسب و کار خود را به سطح بعدی سوق دهید.

6. تعهد کامل نشان دهید

افراد موفق می دانند که بیشتر به تلاش بستگی دارد تا مهارت. شما همیشه نمی توانید سریع ترین یا باهوش ترین باشید.

اما شما همیشه می توانید همه چیز خود را به دست آورید!

به عنوان مثال، مصاحبه شغلی را در نظر بگیرید: اولین متقاضی ممکن است صلاحیت بالایی داشته باشد. اما او آمادگی لازم را ندارد و فقط در این موضوع نیمه کاره است.

از طرف دیگر متقاضی دوم، نابغه فنی نیست، اما همه چیز را می دهد. او شغل را به هر قیمتی می خواهد و واقعاً پشتش می گذارد.

به نظر شما رئیس چه کسی را انتخاب می کند؟ کسانی که این را تشخیص می دهند و بر تعهد خود تمرکز می کنند، شانس خوبی برای موفقیت دارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا