سبک زندگی

5 نکته ساده برای تمیز کردن خانه

خدمات نظافت منزل روشی عالی برای انجام وظایف روزانه نظافتی است که وقت انجام آن ها را ندارید. با این حال، مهم است که خدمات نظافت خانه مناسب را برای نیازهای خود انتخاب کنید. شرکت‌های زیادی در بریتانیا وجود دارند که خدمات نظافتی را برای اطراف خانه ارائه می‌دهند، اما ممکن است متفاوت باشند. در زیر، انواع مختلف خدمات نظافت منزل و انتظاراتی که از نظافتچی خود باید داشته باشید را بررسی می کنیم.

خدمات منظم نظافت خانگی

این سرویس نظافت منزل است که همه ما با آن آشنا هستیم. این جایی است که مثلاً هر هفته یا هر دو هفته یکبار یک نظافتچی به خانه شما می آید و کارهای نظافت روزانه را انجام می دهد که وقت ندارید. این شامل شناور کردن، گردگیری، شستن لباس یا ظروف و موارد دیگر است. اگر برای انجام کارهای نظافتی به کمی کمک نیاز دارید، خدمات منظم نظافت خانه ایده آل است. به طور کلی، یک نظافتچی برای 1-2 ساعت در خانه شما خواهد بود و در این مدت کارهای زیادی انجام می دهد.

خدمات نظافت منزل

خدمات خانه داری کمی بیشتر از نظافت خانه معمولی است. به طور معمول، یک نظافتچی بیشتر از یک نظافتچی معمولی در خانه شما خواهد بود و به آنها اجازه می دهد کارهای نظافتی بیشتری را برای شما انجام دهند. بنابراین، اگر اصلاً وقت تمیز کردن ندارید، این یک سرویس ایده آل برای انتخاب است. یک خانه دار همچنین می تواند کارهای دیگری را برای شما انجام دهد، مثلاً خرید کردن. بنابراین، اگر کمی بیشتر از آنچه که یک نظافتچی خانگی می تواند ارائه دهد به کمک نیاز دارید، خدمات نظافت خانه می تواند راهگشا باشد.

پاکسازی عمیق

همچنین به عنوان تمیز کننده بهاری شناخته می شود، تمیز کردن عمیق روشی عالی برای بازگرداندن خانه شما به شکوه قبلی است. اگر چند ماه اجازه نظافت را داده اید، یا به تازگی به خانه جدیدی نقل مکان کرده اید و می خواهید با یک تخته سنگ تازه شروع کنید، این سرویس تمیز کردنی است که باید استفاده کنید. معمولاً تمیز کردن عمیق چند ساعت طول می کشد. در طول این سرویس نظافت، هر اینچ از خانه شما از بالا به پایین تمیز می شود. شما همچنین می توانید خدمات نظافت اضافی مانند تمیز کردن فرش و اثاثه یا لوازم داخلی را در کنار تمیز کردن عمیق دریافت کنید.

از نظافتچی خود چه انتظاری دارید؟

اگر به خدمات منظم نظافت خانگی علاقه مند هستید، ممکن است بخواهید بدانید از نظافتچی خود چه انتظاری دارید. خوب، در اینجا یک تفکیک تقریبی از کارهایی است که یک تمیزکننده می‌تواند در یک تمیز کردن معمولی دو ساعته انجام دهد.

  • کف آشپزخانه خود را تمیز کنید؛
  • میزهای کار را پاک کنید؛
  • شستن ظرف ها؛
  • بدون جابجایی اثاثیه، قسمت‌های اصلی خانه را روی هوا بچرخانید؛
  • توالت را تمیز کنید؛
  • شیرآلات و سینک های خانه را پاک کنید.

بدیهی است که خدمات نظافت منزل و نظافتچی ها بسیار متفاوت است. برخی از آنها سریعتر و متمرکزتر از دیگران هستند. بنابراین، پیدا کردن یک پاک کننده با کیفیت خوب که پرشور و سخت کوش باشد، بهترین راه برای اطمینان از انجام همه کارها برای شما در زمان تعیین شده است.

امیدواریم این نگاه به خدمات نظافت منزل به شما کمک کرده باشد که ببینید یک نظافتچی در خانه شما چه کارهایی می تواند انجام دهد و کدام سرویس نظافتی برای شما مناسب است. داشتن یک نظافتچی روشی فوق‌العاده برای انجام کارهای نظافتی است که برای انجام آن‌ها وقت ندارید. و پاک کننده مناسب به وزن طلا می ارزد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا